Verhuizen naar New York is voor velen een groot avontuur. Een nieuw land, een nieuwe omgeving, en dan ook nog de verhuizing moeten regelen. Het zorgt vaak voor veel geregel, stress en onzekerheid.
Een verhuizing naar New York is compleet anders dan een verhuizing binnen Nederland of binnen Europa. Je hebt te maken met douane regels, zeevracht (container) of luchtvracht, en een heel andere voorbereiding. Daarbij komt nog de tijd tussen inpakken en uitpakken: vooral bij zeevracht gaat het dan om meerdere weken. Al met al veel geregel, zowel vooraf als in het hele verhuisproces, waar meerdere partijen een rol spelen. Een ervaren specialist in verhuizingen naar New York weet hier alles van. Kent de belangrijkste voorwaarden voor een zorgeloze verhuizing. En weet bij tegenslag ook hoe het goed opgelost wordt. Een zorg minder.
Een ander belangrijk voordeel van een gespecialiseerd verhuisbedrijf is de mogelijkheid om te profiteren van de inkoopvoordelen. Zo is De Haan onderdeel van het OMNI netwerk, waardoor de beste inkoopvoorwaarden gelden voor zee- en luchtvracht.
Wij verzorgen al sinds het begin van de jaren '60 verhuizingen vanuit en naar de Verenigde Staten. Niet alleen naar steden als New York en Washington, maar ook naar San Francisco, Los Angeles, Boston, Chicago, Denver, Miami en andere delen van de VS. Zowel verhuizen naar Amerika als vanuit Amerika terug naar Nederland of andere Europese bestemmingen: De Haan verzorgt het met grote regelmaat. Voor particulieren en bedrijven.
"Wat kost verhuizen naar New York ongeveer?" Een veel gestelde vraag. Het kan handig zijn om een indicatie te hebben van de verhuiskosten vanuit Nederland naar New York, of terug. Uiteraard is een exact bedrag pas echt te bepalen als er meer bekend is omtrent de grootte van de verhuizing, de laadlocatie, de loslocatie en uw persoonlijke wensen over de service.
Wilt u weten wat de exacte kosten voor uw verhuizing naar of vanuit New York zijn? Vraag dan gerust een offerte op maat aan. Wilt u liever een persoonlijk gesprek met één van onze verhuisadviseurs? Bel ons dan gerust. We helpen u graag verder.
Heeft u vragen? Onze ervaren specialist is u graag van dienst.
Bel mij op +31 78 69 20 333 of stuur me een email.
Praktische tips in de voorbereiding, advies bij de keuze van het juiste verhuisbedrijf, inzicht in de opbouw van het verhuisbudget en natuurlijk onze bespaartips.
Is het nodig om enkele meubelstukken te demonteren om ze goed en efficiënt te verhuizen? En zo het risico op schade te verminderen? En ziet u daartegen op? Misschien kunnen wij u helpen?
Wilt u dat alle formaliteiten en documenten compleet en goed zijn ingevuld? En geen risico lopen dat het bij de douane niet goed gaat? De Haan is AEO gecertificeerd. Laat ons u helpen.
Behoefte aan een handyman voor het opleveren van uw oude woning of het inrichten van uw nieuwe woning? De Haan heeft een team van vakkundige handymen voor u klaar staan.
Is het belangrijk voor u dat ook uw huisdier snel weer thuis voelt? En dat dit gezinslid ook zorgeloos mee gaat naar de nieuwe bestemming? De Haan regelt het voor u van A tot Z. Met vakkundige specialisten.
Wilt u dat uw waardevolle bezittingen onbeschadigd aankomen op de plaats van bestemming? Dit kunt u met een gerust hart overlaten aan de inpakexperts van De Haan. Profiteer van hun vakmanschap en het gemak.
Heeft u bijzondere bezittingen die net even wat extra aandacht nodig hebben? Binnen De Haan is een gespecialiseerd team van kunst verhuizers werkzaam. Zij geven bij het inpakken de extra zorg die nodig is.
Tijdelijke opslagruimte nodig? En wilt u zeker zijn van een veilige opslag? Geconditioneerd en beveiligd in het opslagdepot van De Haan. Vraag gerust naar de gunstige tarieven.
Heeft u een piano of vleugel en wilt u deze mee laten verhuizen? De Haan kan u helpen. Onze aanpak zorgt ervoor dat uw piano, pianola, vleugel of babyvleugel op veilige wijze verhuisd wordt.
Bent u benieuwd of u een verhuisverzekering nodig heeft? Welke verhuisverzekering er bij u past? Wij kunnen u helpen bij de keuze voor de juiste verhuisverzekering.