Voor het juist inzetten van mensen en (hulp)middelen en de daarmee verbonden offerte voor uw ophanden zijnde verhuizing is het belangrijk een volledige lijst met verhuisgoederen op te stellen, een goed begrip te hebben van uw verhuissituatie en te bepalen van welke verhuisdiensten u gebruik wenst te maken.
Als in uw gesprek met onze Relocation Consultants blijkt dat wij toch beter inzicht nodig hebben in uw specifieke verhuisituatie, bijvoorbeeld over items die met zorg behandeld dienen te worden of om uw verdere wensen te bespreken, plannen wij in overleg met u graag een afspraak voor een taxatie- en voorlichtingsbezoek in.
Tijdens deze afspraak neemt een van onze verhuisadviseurs alles met u door waar nog vraagtekens over bestaan. Dit betere inzicht zorgt ervoor dat u, maar ook wij, op de dag van verhuizing goed voorbereid zijn en de verhuizing soepel verloopt. U heeft immers al genoeg aan uw hoofd!
Een persoonlijk bezoek of een ‘virtueel’ taxatie- en voorlichtingsbezoek van onze verhuisadviseur? Beiden zijn bij ons mogelijk.
De voordelen van een taxatie- en voorlichtingsbezoek via videobellen op een rijtje:
De Haan Verhuizingen doet haar digitale taxaties in samenwerking met het softwaresysteem Yembo. Yembo werkt met Android en Apple apparatuur. De digitale opnamegegevens zijn vertrouwd in onze handen en zullen niet met derden worden gedeeld conform ons Data privacy- en beschermingsbeleid. De beelden worden automatisch ook na 1 jaar verwijderd.
Na het telefoongesprek met een van onze Relocation Consultants ontvangt u per e-mail een bevestiging op welke dag en tijdstip u een afspraak met onze verhuisadviseur heeft. Indien u van plan bent nieuwe items te kopen verzoeken wij u dit mede te delen evenals items die speciale zorg vereisen, dan wel voor u van bijzondere waarde zijn.
Tijdens de rondleiding door uw woning zal onze medewerker, met respect voor uw privacy, u vragen stellen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Uiteraard kunt u hen ook altijd vragen stellen en uw specifieke wensen kenbaar maken. Wij zijn u graag met onze kennis en vakmanschap van dienst!
Als u voorafgaand aan uw geplande afspraak nog vragen heeft, kunt u ons natuurlijk bellen of per e-mail op de hoogte stellen.
Video taxaties nemen over het algemeen minder tijd in beslag dan de traditionele taxaties aan huis. Gemiddeld is de duur van de video taxatie gerelateerd aan de grootte van uw inboedel en woning:
Na afloop werkt onze verhuisadviseur de opname uit in een verhuislijst en ontvangt u snel een vrijblijvend een overzichtelijke prijsofferte.